« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne

a) Otwarcie sesji, stwierdzenie kworum

2. Trybuna obywatelska

3. Podjęcie uchwał w sprawie

a) Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta Sławno dotyczącej utrudnień związanych z organizacją Dni Sławna 2024

b) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr III/13/2024 Rady Miejskiej w Sławnie z dnia 18 czerwca 2024r. w sprawie wysokości i zasad przyznawania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnym Rady Miejskiej w Sławnie

c) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXX/188/2021 Rady Miejskiej w Sławnie z dnia 29 czerwca 2021r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka oraz maksymalnej opłaty za wyżywienie w Żłobku Miejskim w Sławnie

d) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowy sposób obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Miasto Sławno

e) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty w wysokości 99 % od ceny ustalonej przez rzeczoznawcę majątkowego na wykup w trybie bezprzetargowym lokalu mieszkalnego nr 3 stanowiącego własność Gminy Miasto Sławno, usytuowanego przy ulicy Okrzei 23

f) Podjęcie uchwały w sprawie odstąpienia od zbycia w drodze przetargu nieruchomości zabudowanej ozn. geod. nr 358/12 obr. 0002, stanowiącej własność Gminy Miasto Sławno, położonej w Sławnie przy ul. Sempołowskiej

g) Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Sławnie zadania własnego gminy w zakresie utrzymania cmentarza komunalnego w Sławnie

i) Podjęcie uchwały w sprawie określenia metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki opłaty oraz określenia stawki opłaty podwyższonej

j) Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych

4. Wnioski radnych

5. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej